
0 (800) 20-35-50 (093) 020-35-50 (073) 020-35-50
E-mail info@kaplya.com.ua
Час роботи Пн-Пт: 9:00-18:00, Сб: 10:00-14:00, Нд: вих
Адреса Київ, вул. Катерини Гандзюк (Біломорська), 2
Алексей Тихонов
09/01/2023, 17:58
Хорошо что есть ещё крутые магазины, которые не подводят. Где товар в наличии и цена не будет потом меняться волшебным образом. Спасибо! Покупкой тут остались довольны на все 100%.
Тетяна
08/10/2023, 15:52
Коли купуєш багато чого для ремонту, то буває, що на сайті одна ціна, а потім кажуть іншу. Я вважаю, що це шахрайство. Тут такого ніколи не біло, то вважаю, що це добрий магазин.
Роман Игнатов
07/11/2022, 11:40
Есть все сертификаты и официальная гарантия, беру здесь уже не первый раз. Один только раз была замена - ошиблись со стороной душевого уголка, так безо всяких проблем заменили на следующий день.
Сергей Волков
02/04/2024, 04:26
Все быстро доставили. Все в порядке. Нормальный магазин.
Макар Столяренко
16/06/2022, 13:22
Велике спасибі за професійне обслуговування, оперативність у роботі, чуйність та уважне ставлення до клієнтів. Прошу адміністрацію заохотити менеджера Євгена. Так як він допоміг нам зробити добрий вибір у придбанні товару.
Андрей
05/05/2023, 18:10
Хороший магазин! Приятные цены, быстрая доставка. Буду еще обращаться. Спасибо!
София Филиппова
22/07/2022, 10:47
Хочу выразить огромную благодарность интернет магазину капля и подчеркнуть некоторые особенности для тех кто хочет воспользоваться услугами здесь.
1. Заказ был принят очень оперативно.
2. Перезвонили и предложили отличный вариант даже лучше того что мы выбрали.
3. Очень быстро и в срок организовали доставку с тем учетом что сейчас происходит в стране.
4. Цены действительно оказались самыми лучшими по сравнению с другими где мы смотрели.
Anastasiia
24/01/2025, 13:29
Магазин заслуговує на похвалу: швидка доставка, товар якісно упакований, а персонал завжди готовий відповісти на запитання. Дуже приємно мати справу з такими професіоналами☺️!
Олександра Павленко
06/11/2023, 12:45
Прийшов мені з цього магазину змішувач з цяточкою на носику, зателефонувала, вибачились, вислали інший. Я розумію, все перевірити неможливо, але було в іншому магазині, що я два тижні доказувала, що не олень. Тут все швиденько, з вибаченнями. Це нормальне відношення.
Софія Литвиненко
17/02/2024, 05:29
Трошки нервувалася, коли сказали, що для безкоштовної доставки тре зробити передоплату. Але подумала, що не для цього сайти такі роблять, щоб вкрасти мою тисячу. Я його давно же бачила. Все вчасно привезли, і навіть подаруночок зробили. Я так розумію, це замануха, щоб я наступного разу в них ще купувала. Але я не проти, нормальна практика, мені подобається.
© 2012 - 2025 Kaplya.com.ua.