
0 (800) 20-35-50 (093) 020-35-50 (073) 020-35-50
E-mail info@kaplya.com.ua
Время работы Пн-Пт: 9:00-18:00, Сб: 10:00-14:00, Вс: вых
Адрес Киев, ул. Екатерины Гандзюк (Беломорская), 2
Катерина Григоренко
04/12/2022, 09:46
Дешевше ніж в інших магазинах, швидко відповідають, оригінальний товар, все сподобалося, продавці компетентні.
Олександра Павленко
06/11/2023, 12:45
Прийшов мені з цього магазину змішувач з цяточкою на носику, зателефонувала, вибачились, вислали інший. Я розумію, все перевірити неможливо, але було в іншому магазині, що я два тижні доказувала, що не олень. Тут все швиденько, з вибаченнями. Це нормальне відношення.
Сергей
19/07/2022, 12:31
Очень доволен работой людей вашего интернет магазина. Спасибо за скидку, приятные цены и своевременную и быструю доставку. Буду рекомендовать вас друзьям и знакомым
Лідія
24/03/2023, 14:04
Компетентний уважний персонал! Без проблем прийняли відмову від замовлення допомогли підібрати інше замовлення! Швидка доставка!
София Филиппова
22/07/2022, 10:47
Хочу выразить огромную благодарность интернет магазину капля и подчеркнуть некоторые особенности для тех кто хочет воспользоваться услугами здесь.
1. Заказ был принят очень оперативно.
2. Перезвонили и предложили отличный вариант даже лучше того что мы выбрали.
3. Очень быстро и в срок организовали доставку с тем учетом что сейчас происходит в стране.
4. Цены действительно оказались самыми лучшими по сравнению с другими где мы смотрели.
Наталія Мельник
03/05/2024, 16:28
Хочу подякувати менеджерам цього сайту, бо по телефону все докладно розповіли, та ще й порадили так, щоб зайвих грошей не витратити.
Сергей Волков
02/04/2024, 04:26
Все быстро доставили. Все в порядке. Нормальный магазин.
Anastasiia
24/01/2025, 13:29
Магазин заслуговує на похвалу: швидка доставка, товар якісно упакований, а персонал завжди готовий відповісти на запитання. Дуже приємно мати справу з такими професіоналами☺️!
Макар Столяренко
16/06/2022, 13:22
Велике спасибі за професійне обслуговування, оперативність у роботі, чуйність та уважне ставлення до клієнтів. Прошу адміністрацію заохотити менеджера Євгена. Так як він допоміг нам зробити добрий вибір у придбанні товару.
Галина Кравченко
20/05/2023, 10:15
Була сітуація, коли прийшшло розбите дзеркало, одразу з нової пошти зателефонувала їм, сказали не приймати, та підписати якогось акта. Того ж дня вислали інше, вже ціле. Нормальне ставлення, всяке буває.
© 2012 - 2025 Kaplya.com.ua.